יהודה אבידן מונה למנכ"ל המשרד לשירותי דת

איתי גדסי No Comments on יהודה אבידן מונה למנכ"ל המשרד לשירותי דת

במסגרת סבב המינויים הבוקר בישיבת הממשלה, מונה פרשן "קול חי" יהודה אבידן למנכ"ל משרד הדתות בראשות השר מלכיאלי. אבידן כיהן במספר רב של תפקידים ביניהם כ – 25 שנה היה סגן יו"ר ועדת הבחירות

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הממשלה אישרה הבוקר (א') את בקשת השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי למנות את פרשן "קול חי" יהודה אבידן לתפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת. המינוי אושר פה אחד בישיבת הממשלה השבועית לאחר אישור נציבות המדינה בימים האחרונים.

השר לשירותי דת – מיכאל מלכיאלי: "הבוקר אישרה הממשלה את מינויו של ידידי רבי יהודה אבידן, האיש הנכון במקום הנכון, אין לי ספק כי מינויו מהווה ברכה אמיתית לשירותי הדת בישראל לכלל אזרחי ישראל ניסיונו הרב יחד עם הרגישות ותחושת השליחות שלו יצעידו את המשרד למעלה, אני שמח על המינוי וכולי תפילה כי חפץ ה' בידו יצלח".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת הנכנס, יהודה אבידן: "שמח ומתרגש להיכנס לתפקיד מנכ"ל המשרד לשירותי דת, תפקיד בעל אחריות רבה אשר נושא תחת אחריותו את כלל שירותי הדת לאזרחי ישראל, מתכווין לעבוד ולהיות לעזר לצידו של יחד עם ידידי השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי תוך שיתוף פעולה מלא ופורה, ביום זה כולי תפילה כי נזכה יחד לקדש שם שמים לטובת כלל הציבורים בישראל".

אבידן (60) תושב אשדוד, כיהן בעבר בשלל תפקידים ציבוריים בין היתר, רב חטיבת גבעתי והשתחרר בדרגת סרן, מנכ"ל החברה הכלכלית אשדוד, יו"ר הוועד המנהל בקריה האקדמית אונו,  כ – 25 שנה החזיק בתפקיד סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, מנכ"ל עיתון "יום ליום", יועץ ליו"ר ש"ס השר הרב אריה דרעי וחבר הנהגת ההסתדרות.



0 תגובות